پراجکت حرفه ای -Project professional 2019
MS Project Professional 2019،برنامه ای ایده ال برای مدیریت پروژه سازمان های تجاری است و مدیران پروژه و تیم ها را قادر می سازد که پروژه های خود را شروع کنند، منابع اختصاص دهند و مدیریت پروژه را از ابتدا تا انتها انجام دهند
Project Professional 2019 به شما توانایی مدیریت پروژه با هر اندازه ای را می دهد و شامل همه ی چیز هایی است که برای مدیریت هزینه ها،تخصیص منابع و برنامه های ردیابی نیاز دارید هست.
دارای ویژگی های جدید برنامه ریزی پروژه است که به شما کمک می کند تا در یک زمان پروژه های بسیاری را مدیریت کنید.
تنظیمات هوشمند
راه اندازی سریع:صفحه ی شروع به کار از طریق آموزش قابلیت های اساسی مانند ارتباط دادن فعالیت ها و ایجاد یک جدول زمانی به ما در افزایش سرعت و صرفه جویی در زمان کمک می کند
قالب های پیش ساخته: با استفاده از یکی از قالب های پیش ساخته ی زیادی که وجود دارد کارخود را شروع کنیم تا بتوانیم پروژه را در مسیر درست هدایت کنیم
جست و جوی خودکار:استفاده از نوار جست و جوی استاندارد Tell Me برای پیدا کردن ابزار های مفید در پراجکت
برنامه ریزی قدرتمند
نمودارهای آشنا:Project Professionalبرای افراد و تیم های حرفه ای ارائه شده و وجود ابزار های شناخته شده ی زیادی مانند نمودارهای گانت به آنها کمک می کند تا جداول زمانی را براحتی بسازند
اتوماسیون هوشمند:افزایش کارامدی برنامه با استفاده از ابزار های خودکار
جدول زمانی چند گانه:وجود جداول زمانی چند گانه در پراجکت برای نمایش جداول زمانی پیچیده و درک تمامی جنبه های پروژه و همچنین اشتراک گذاری راحت آن با استفاده از ابزار های آفیس (مانند :پاورپوینت)
استانداردهای تصویری:استفاده از استاندارد ها جهت مشاهده میزان پیشرفت برنامه ی پروژه
بهینه سازی روابط مدیریتی
تجسم روابط:مشخص شدن مسیر کار در نمودار های گانت باعث درک بهتر روابط میان وظایف و همچنین شناسایی موارد که برای پروژه حیاتی اند می شود
برنامه ریزی به صورت چه می شود اگر:با انجام سناریوهای چه می شود اگر برای پروژه می توان مناسب ترین تصمیم را گرفت بدون اینکه کل برنامه پروژه را مجدد ایجاد کرد
فهرست کاری همزمان: با هماهنگ کردن لیست کارها ، داده ها در پراجک حرفه ای بصورت اعضای تیم ظاهر می شوند که کارشان را در سرور sharePointبروز رسانی می کنند.
مدیریت منابع
دیدگاه تلفیقی:تمام منابع بالقوه پروژه خود را در یک دیدگاه واحد یکپارچه کنید .بنابراین مدیران پروژه می توانند به وسیله ی داده های استاندارد شده منابع را مقایسه کنند و مناسب ترین تیم را بسازند
منابع بهینه: با استفاده از ویژگی جذب منابع می توان منابع خاصی درخواست کرد و همچنین Team Planner به ما کمک می کند تا مسائل و مشکلات مربوط به منابعی که روی برنامه تاثیر می گذارند را شناسایی و رفع کنیم
همکاری
Skype for Business:برای همکاری راحت تر بین افراد تیم با استفاده از صدا،تصویر،ویدِئو می توان از Skype for Business استفاده کرد(بصورت جداگانه بفروش میرسد)
برنامه های مرتبط: می توان اطلاعات داخل پراجکت را کپی کرد و داخل برنامه های آفیس مانند ورد و پاورپوینت استفاده نمود همچنین برنامه OneDrive for Business و امکان ذخیره سازی دستی برای کارهای پروژه را فراهم می کند.
ایجاد فضای همکاری:ایجاد یک فضای اختصاصی برای پروژه به منظور اشتراک گذاشتن اطلاعات(بروز رسانی های وضعیت، مکالمات و زمانبندی های پروژه) که سبب آگاهی اعضای تیم می شود
ویژگی های جدیدی که به Project Professional 2019اضافه شده است
1.توانایی ارتباط دادن فعایت هابا استفاده از منوی کشویی ساده:
برای ارتباط دادن بین فعالیت ها و کارها دیگر نیازی به یادآوری IDمورد نظر و وارد کردن آن در ستون های پیش نیاز و پس نیاز نیست.هنگامی که یک سلول را در ستون پیش فرض انتخاب می کنید و سپس پیکان پایین را انتخاب می کنید لیستی از تمام فعالیت های پروژه را خواهید دید که می توان روابطی از نوع FC تعریف کرد
Task Summary Name
با لیست های طولانی از وظایف فهمیدن اینکه در یک طرح کلی پروژه چه کاری انجام می شود دشوار است، Task Summary Nameیک فیلد فقط خواندنی است که بیشتر برای اهداف گزارش گیری بوده
اضافه کردن این فیلد به عنوان یک ستون در نمایه ی Taskمی تواند به توضیح ساختار پروژه کمک کند
برای اضافه کردن این فیلد بر روی عنوان ستون کلیک راست کنید و سپس Insert Columnرا انتخاب و Task Summary Nameرا از لیست کشویی برگزینید.
درج Label و نمایش میزان پیشرفت فعالیت ها در Timeline
میله های جدول زمانبندی می توانند برچسب گذاری شوند همچنین خط پیشرفت هر وظیفهای که در تایملاین اضافه شده در داخل آن نمایش داده میشه.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.