شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی آفیس
شرایط تحویل لایسنس:
با توجه به نوع خرید شما،بعد از خرید با شما تماس می گیریم و صحت خرید شما را دریافت خواهیم کرد و سپس لایسنس را تحویل شما خواهیم داد.(این نکته با توجه به دستور مقامات قضایی می باشد زیرا در بعضی موارد با کارت های سرقتی خرید صورت می گیرد)
چنانچه لایسنس ریتیل تهیه نمایید ممکن است تا 4روز کاری (برای ایران و خارج از کشور) زمان بر باشد
محصولات فروشگاه چیست؟
در این فروشگاه کلیه محصولات تصویری،کتاب ها،کتاب های الکترونیکی و نرم افزار های آموزشی و سخت افزار و نرم افزار اورجینال مایکروسافت به فروش می رسد.
شرایط گارانتی نرم افزاری:
با توجه به تغییر قیمت ها به صورت لحظه ای،حتما قبل از خرید با ما تماس بگیرید تا قیمت نهایی اعلام گردد.
به هیچ عنوان لایسنس فروخته شده تعویض یا بازپس گرفته نخواهد شد.
پس از اینکه پرداخت وجه را انجام دادید بلافاصله محصول خود را می توانید دانلود نمایید. 20 دقیقه بعد لایسنس از طریق ایمیل به دست شما خواهد رسید و در صورت تمایل باکس فیزیکی از طریق پست سفارشی به طور رایگان برای شما ارسال خواهد شد.
کلیه لایسنس های یکبار نصب فقط شامل گارانتی یکبار نصب و فعال سازی می باشد.
کاربر موظف است حداکثر بهمدت 24 ساعت هر مشکلی وجود داشت را گزارش کند.
بعد از خرید لایسنس اورجینال اگر از برنامه های کرک شده استفاده کردید و موجب از دست رفتن لایسنس شما گردید،فروشگاه هیچ مسئولیتی ندارد.
چنانچه می خواهید از لایسنس های نرم افزاری در خارج از کشور استفاده کتید، به هیچ عنوان از لایسنس های یکبار نصب خریداری نفرمایید.
کلیه لایسنس های Retail و OEM دارای گارانتی یک ساله فروشگاه می باشند (طبق قوانین مایکروسافت دارای گارانتی مادام العمر می باشند)
اگر به هر دلیلی نرم افزاری توسط شرکت سازنده مورد تحریم قرار گرفت،فروشگاه هیچ مسئولیتی را به عهده ندارد.چرا که از اختیارات این مجموعه خارج می باشد.
شرایط گارانتی سخت افزاری:
1) گارانتی فقط شامل دستگاه هایی است که از فروشگاه خریداری شده باشند.
2) از لحظه ای که کالا تحویل مشتری داده می شود، تاریخ گارانتی شروع می شود.
3) زمان پایان گارانتی 6 ماه بعد از زمانی است که محصول به دست مشتری رسیده است.
4) گارانتی شامل تمام مواردی است که خرابی از سمت مشتری نباشد و خود دستگاه مشکل داشته باشد. مواردی مانند ضربه خوردن، ریختن مایعات، تماس با مواد شیمیایی و … گارانتی محصول را باطل می کند.
5) گارانتی شامل هیچ یک از مشکلات نرم افزاری مانند بریک شدن گوشی، از بین رفتن بوت و مشابه آن نمی شود.
6) مشکلات ناشی از هرگونه استفاده نادرست چه نرم افزاری چه سخت افزاری گارانتی را ابطال می کند.
7) در صورتی که دستگاه به تعمیرگاه های غیرمجاز و بدون هماهنگی با ما و به دست افراد دیگری باز شود گارانتی باطل می شود.
8) هزینه ارسال دستگاه به عهده مشتری می باشد. در صورتی که تعمیر محصول شامل گارانتی شود هزینه برگشت داده خواهد شد.
کلیه محصولات فروشگاه دارای مجوز هاي لازم و داراي پشتيباني می باشند.
کليه هزينه هاي بسته بندي،ارسال و بيمه محصولات به عهده فروشگاه مي باشد.
استفاده شما از فروشگاه و سفارش کالا از آن به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد .
خرید کالا از فروشگاه بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح و کامل رادر سایت درج نمایند بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.
فروشگاه به دنبال رضایت کامل مشتریان گرامی است. اگر به هر دلیل رضایت از کار ما حاصل نشده، لطفاً مراتب را از طريق گزینه تماس با ما به مدیریت فروشگاه اعلام فرمایید تا در اسرع وقت رسیدگی نماییم.
نکته: برای محصولات لوازم جانبی به دلیل اینکه بسیار در معرض آسیب هستند و اصطکاک زیادی با سطوح مختلف دارند مواردی همچون رنگ پریدگی در اثر استفاده و یا صدمات ناشی از برخورد شامل گارانتی نمی شوند.